Ski Trip III.

5.- 9.3.2008

ďalší z lyžiarskych výletov. No tento sa asi najviac približoval k definícii ski trip, číže ski ako lyžovať a veľa... a trip ako výlet... :-)

Crew: Drsný freerider - Miro, Drsný freefaller - Jano a Drsný skialper - Adam :-)

Všetko sa to začalo v stredu (5.3.) skoro ráno, keď spolu s Mirom odchádzam smer Jasná. Tu sa stretávame s Wladom z Párnice, ktorý bude najbližšie dni plniť úlohu "ski guida". V Jasnej je hmla a podmienky nič moc, no napriek tomu dáme zopár jázd v spravodlivej... Po lyžovačke odchádzame do nášho "base campu" na chatu do Bobroveckej doliny. Večer sa k nám pridáva Jano.

V štvrtok (6.3.) ráno vyrážame smer Vrátna. Počasie je úžasné, ani mráčika... Pojazdime a pofotíme v okolitých žľaboch. Jedinú nevýhodu to má, že treba zísť posledné metre po svojich, nakoľko už nie je sneh.

Ďalší deň plánujeme isť znovu do Vratnej, tak Miro vybavuje ubytovanie v Párnici. Večer patrične oslavujeme moje narodeniny v miestnej krčme "U Gazdu". No nakoľko sa podmienky menia, ešte večer sa dohadujeme s Wladom, že v piatok pôjdeme do Jasnej...

Piatkové (7.3.) vstávanie bolo vcelku náročné po oslavách a ešte aj chalupu dať do poriadku. Do jasnej prichádzame niečo pred 12 hodinou. Počasie stále úžasné... Za celý deň 3 jazdy a kvôli nedorozumeniu jedno šliapanie a to všetko len za 620 Sk. A pak to nekup.

V sobotu (8.3.) dospávame a rozhodujeme sa o ďalšom programe. Po obede zahájime výstup smer kolibka pod Ráztokou. Hore je pomerne veľa snehu. V kolibe stretávame český párik, vďaka ktorému máme teplý čaj a polievku. Náš plaň bolo využívať kachle, no tie akosi dymia do koliby, takže boli zavrhnuté. Noc som prežil vo svojom letnom spacáku, len za pomoci diek, ktoré sme našli v kolibe.

Ranný (9.3.0 výstup na Ráztoku. Odtiaľ žľabom dolu... Štýl "Pure Freeride" a "Pure Nature". Prichoď na chatu, zbalenie, upratanie a jazda smer BA.